zondag, oktober 28, 2007

Donorendag 2004

Eindelijk een aanvulling op het eerste stukje......

Vandaag voor de tweede keer naar een donorendag geweest. Ik ben niet iemand die op de voorgrond treed in verband met het afstaan van een nier, maar de jaarlijkse donorendag is een beetje mijn dag. Een dag dat ik mijn zegje kan doen en misschien bijdrage aan het bevorderen van levende donatie. Ook is het een emotionele dag voor mij, iets waar ik onbewust naar toe leef. Je bent dan samen met "lotgenoten" en over het algemeen weet men waar je het over hebt.

Tevens "afscheid" genomen van Nico Zonneveld. Nico is, naast dagvoorzitter van deze donorendagen, ook samensteller van het boek "Leven als geschenk". Meer info over dit boek is te vinden op http://www.lvd.nl/wisselwerking/2002/3/2002-3-30.htm

Tot zover, tot later.

1 Comments:

At 28 oktober 2007 om 21:25, Blogger Chris said...

Origineel bericht verwijderd ivm een aantal spam-berichten.

 

Een reactie posten

<< Home